Onlangs gaf ik een training aan een aantal leidinggevenden en coaches werkzaam in een thuiszorgorganisatie. De medewerkers van deze organisatie, veelal ZZP’ers, begeleiden patiënten zowel in hun thuissituatie als via 24-uurs zorg in een woonzorgvoorziening. De leiding van de organisatie wil de komende periode met al deze medewerkers, ca. 120, op een progressiegerichte manier in gesprek. Het doel van die gesprekken is om de medewerkers te stimuleren tot reflectie en om hun groei en ontwikkeling te stimuleren. Ze wilden hiervoor gebruik maken van een gesprek waarin de cirkeltechniek werd toegepast. Hieronder kun je lezen welke gespreksstructuur ik hen heb aangereikt.

De rest van dit artikel is alleen toegankelijk voor geregistreerde leden.

U kunt zich gratis registreren en hebt dan toegang tot alle artikelen.

Mocht u al een account hebben aangemaakt, gebruik dan deze link om in te loggen.

Print Friendly, PDF & Email
Wat vind je van dit artikel?
  • Bruikbaar (12)
  • Interessant (6)